Digitale afspraken, notities, en taken. Weet jij je nog te redden tussen al dit digitale “organiseergeweld”? In deze module laten we je zien hoe krachtig Google Agenda, Keep en Tasks samenwerken om jou te helpen om overzicht te krijgen in al deze dingen. Zorg er ook voor dat je je smartphone bij de hand hebt, zodat je ook daar het gemak ervaart van deze apps.
In deze training laten we je zien hoe drie G Suite – apps jou gaan helpen om alles op een rijtje te krijgen en te houden rondom afspraken, notities en taken. Google Agenda, Google Keep & Google Tasks zijn zo ontworpen dat ze altijd aansluiten bij jouw manier van werken.
We laten je per applicatie zien hoe je ze in kunt richten, waar je ze overal kan gebruiken en vooral hoe deze apps met elkaar samenwerken.
Ben jij ook toe aan overzicht, gemak en efficiënter werken? Ga dan snel aan de slag met deze module!
Leerdoelen
- Google Agenda, Keep en Tasks gebruiken op verschillende devices
- Afspraken, notities en taken plannen
- Afspraken en notities delen met anderen, bijvoorbeeld leerlingen
- Extra tips voor jou om te werken met Agenda, Keep & Tasks
- Ervaar de integratie van applicaties in elkaar voor een betere werkervaring
Dit beheers je
- Je bent bekend met het delen en online samenwerken met anderen
- Je hebt enige ervaring met online agenda’s en digitale to-do lijstjes
Benodigdheden
- Je hebt een Google Workspace – account nodig
Tijdsduur
- 90 minuten